Első bejegyzés! ^^

2010.07.16. 18:22

 

Tényleg sosem gondolkodtam azon, hogy blogoljak... De talán még jól is fog jönni egyszer, hogy leírom a mindennapjaimat! Ki tudja, talán nekem, talán másnak... =) 

 

Hmmm... hááát mit is írjak ebbe a bizonyos "Első bejegyzésbe"? Passz... Talán írjam le ma mi történt velem, vagy mi volt a közelmultban ami nagy hatással volt rám? Az utóbbi volt... De még megkora!! =D Versailles koncert, első sorból!!! ^-^ A koncert helyszínen éjszakáztunk, csak emiatt!! XD Nem számít, sok embert megismertem, és sok emberben csalódtam... Valjuk be, nem ez volt a legszebb része... =(
Életem első koncertje volt ez! És már most úgy gondolom, hogy a legszeb!! XD Elvégre, Hizaki-sama (szinte) rámugrott, majd fejentalált Yuki dobverője!!(kár, hogy nem maradt nyoma XD XD) 

XD Még a staffosokkal is megbarátkoztunk! Mázlink volt, hogy Kanan szinte perfect tud angolul! =)

Szerző: Dark_hime

Szólj hozzá!

Címkék: life

A bejegyzés trackback címe:

https://monokuro.blog.hu/api/trackback/id/tr862156028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása