Rájöttem, mit jelent!

2010.07.16. 19:05

Sok dalszöveget írtam, de általában elég depresszívek.... Szerencsére mostanra már teljesen elfelejtehetem azt a szót "depresszió" =D Köszönhetem ezt a Girugämeshnek és a legjobb barátnőmnek Fruu-nak!! Viszont van egy azok közül a dalszövegek közül, ami mai napig megsirattat...:

Rájöttem, mit jelent!

Érdekes az érzés, mikor az élettől új esélyt kapsz,
Mindent elronthatsz magad körül, de ha megváltozol, elnézik,
Az élet egyetlen éjszaka alatt megváltozott.
Tudtad, mégis akkor, ott fogtad fel igazán, mit jelent: Szeretnek!

Akiknek mindent elmondhatsz,
Akiknet azonnal felhívhatsz, ha történ valami pozitív vagy negatív,
Ott vannak melletted,
Fogják a kezed,
Szeretnek!

Sétálsz a réten, lépteid után kihal az élet, elszárad a virág,
Sétálsz az utcán, lépteid után holtan esnek össze az emberek, balesetek tömkelege,
Melletted mindenki agresszív,
Nem akarsz rosszat tenni, de képtelen vagy jó tenni!

Túl nagy a nyomás, le akarsz zuhanni,
Senki nem veszi észre, a mosoly hamis,
Megpróbálod..., a korlátot elengeded,
Elkap egy kéz, visszaránt!
Szeret...!

Még egy kéz... Még egy kéz... Még egy kéz... Még egy kéz...!
Öten ölelnek, Szeretnek!

Jól esik...

Velük is megtörténik a rossz, ami velem jár,
Az aggódás, a düh, a csalódás...
Mégis küzdenek azért, hogy a mosolyom őszinte legyen!
Én nem követelem meg, de ha nem lennének velem,
Gond nélkül dobnám el az életem...
Ők atrtanak életben, tartják bennem rodhadt lelkem...

By: Dark_hime

 

A bejegyzés trackback címe:

https://monokuro.blog.hu/api/trackback/id/tr512156072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása